måndag 28 maj 2012

It's the day after yesterday

Idag skulle jag vilja ha Hermiones klocka och vrida tillbaka tiden lite till igår, lördag, fredag vilken dag som helst som innebar äventyr och ledighet! Tyvärr går inte detta och kursprovet i kemi står på shemat imorgon...Och efter det så är det spanska senare i veckan plus fet biologiuppgift och lite annat skoj som jag säkert glömt. Och efter det så är det helg och Diamond Jubilee och sen är det kursprov i biologi och sen är det helg igen och sen börjar sista veckan av min tid här i London. PANIK! 

Men ska ta det lugnt nu, njuta av tiden som är kvar och bara göra det mesta av allt. Kan inte beskriva med ord HUR otroligt mycket jag kommer att sakna denna stad. I am in love with London. 

Lite ytterligare information för intresseklubben är att min kräftliknande hud faktiskt lugnat sig och man anar en hint av brunt. Brunnbrända ben på ingång! ^^ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar