tisdag 17 april 2012

Walking in the rain

Hade en underbar promenad hem från skolan som innebar att det regnade lite sådär härligt mjukt och trots att det blåste så gjorde det inget. Kändes som om jag gick i en bubbla skyddad från blåsten med de bara de mjuka regndropparna som föll på mig. Älskar regn. ^^ 

Fast det gjorde jag inte imorse då det pajade planerna för min springtur rejält...Har inga långa springbyxor kvar längre och det är helt enkelt för kallt för att köra i mina korta. Så istället för att gå ut så passade jag på att ligga kvar i min varma, mysiga goa säng och läsa en bok. Härligt det med jag kan tala om. ;) 

Förutom det ombytliga vädret som skiftade i duggregn, sol, regn, lite sol osv så har inte mycket hänt idag. Har lyckats skjuta upp skolarbetet en dag till verkar det som samt att jag återgått till mina te-knarkar-vanor. Tror det hunnit bli tre stora koppar hittills, kanske till och med fyra? xD 

Nu ska jag fortsätta med lite filmtittande och lite mer te tror jag. Skolan kan vänta! ^^ 

En härlig bild från en solig dag i Hyde Park när lillebror och Philip var här. Tack och lov för te som få stå för värmen som saknas utomhus! xD 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar