onsdag 21 mars 2012

And I am off again!

Okej....vet att uppdatering sugit något stenhårt den senaste tiden men så är det helt enkelt efter en helg som spenderades i matkoma, åt så otroligt mycket god mat att jag fortfarande inte återhämtat mig, och en vecka fylld med en massa plugg som jag vid det här laget borde ha gjort istället för att kolla på Skina...Fy skäms Josefine! Att bort prioritera skolan sådär...inte bra alltså....Men säsong fem av skins är bra i alla fall kan jag säga! ;)

Som rubriken lyder så ska jag ut och resa igen. Denna gång bär det av till Valencia vilket sker imorgon vilket innebär att packningen måste bli klar ( ska överleve i min fjällräven ryggsäck och märkligt nog så ser det ut som om jag kommer få plats med allt). Måste också plugga det sista inför spanska provet som vi ska ha imorgon. Vilket jag pluggat ungefär lika med nada inför så det är bara att sätta igång. Som sagt... vet inte vad jag prioriterat riktigt denna vecka...

Eftersom vi åker bort och datorn+internet inte är högsta prioritet så blir det några dagar av tomhet här, kommer hem på söndag igen. Så ett snabbt inlägg nu innan jag drar iväg mer för att tala om att jag fortfarande lever och mår superbra. Fattar inte att det är lov om en vecka, hur sjukt är inte det?!

Ni får ha det så bra så länge och så hoppas vi på riktigt fint väder i helgen. Speciellt i Valencia! ;)

En bild för länge länge länge sedan när det var snö här i London för en hel dag. Nu är det strålande sol och snart behövs inte ens den tunna vårjackan. Hela veckan har vi suttit utomhus på gräset och ätit lunch / solat. Livet är underbart! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar