onsdag 7 mars 2012

Flowers everywhere

Haft en LÅNG skoldag idag men känner mig ändå inte så trött som jag normalt gör. Tror det beror på det underbara vädret och den ljusa fina himlen som beslöt sig för att komma fram när jag gick hem. Kan dock inte skryta med att vi haft lugnt fint väder hela dagen. Det blåste som bara på morgonen och under fysiklektionen i eftermiddags så spöregnade det. Är rätt så glad att det regnet sluta innan jag skulle hem, mitt paraply ligger nämligen hemma näst intill oanvänt! ^^

Inte mycket intressant har annars hänt idag ( det där var väl inte så värst intressant heller...) men det är så livet ser ut en hel vanlig skoldag. Nu ska jag beta av lite plugg så slipper man det i helgen sen. Ska försöka i alla fall.... xD

Så här ser de flesta träden ut just nu. Det är rosa och vita blommor överallt. Gillar det skarpt! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar