måndag 5 mars 2012

It grips my hair

Hehe...Jag vet att jag inte skrivit på länge men men, that's the case! Har haft en underbar helg med resturangbesök, fransk bio, museum, matmarknad, kyrkfika och lite ögonshopping! ;) Wonderful, wonderful, wonderful har det varit helt enkelt! I lördags började jag läsa The Hunger Games innan det bar iväg för dagens utflykt men lyckades läsa ut hela boken senare under kvällen. Tyvärr har jag ju inte den andra  boken men kom igår kväll på den briljanta iden att man kan läsa böckerna online på internet gratis! Så nu är den andra boken utläst och jag ska hugga in på den tredje och sista och därför har jag inte tid att skriva längre. Efter att ha läst väldigt intressanta men tjocka och väldigt välformulerade böcker så känns det skönt att ta tag i något lättare som bara flyter förbi utan vidare ansträngning.

Det blåste kraftigt idag, därför rubriken, only so you know typ. Måste bara skriva att jag nog chockade min IP:lärare idag då jag redovisade en låt. Valde "Bloody mother fucking asshole". Behöver jag ens säga reaktionerna när den texten dök upp på powerpointen? xD
Inte riktigt så här mycket blåste det.... Men vinden tog tag i mitt hår ändå! xD

1 kommentar:

  1. Har du läst "one day" än?? ;)
    Haha juste den låten... kommer för alltid förknippa den med dig xD

    SvaraRadera