torsdag 1 mars 2012

It's time for the spring

Vår. Äntligen härlig vår! Det har varit sjukt varmt de senaste dagarna och snart behövs inte ens vårjackan längre. Tyvärr orkar inte solen riktigt kämpa sig igenom alla moln som för tillfället täcker London men det kommer. Ljust är det i alla fall fast klockan har slagit fem så de senare skoldagarna känns inte lika långa längre. Det är härligt med ljusare tider! ^^

Dagen till ära la jag undan mina vinterskor ( inte direkt supertjocka skor...men någonting annat en conversen som jag vanligtvis brukar gå i hela vintern) och använda mina låga vita converse istället. Kan inte beskriva känslan av att ha på mig dessa skor igen. Älskar dem verkligen och de passar så bra med alla vårkänslor! ^^

Idag är det mars vilket inte känns lika bra då tiden har gått så sjukt fort. Jag som tyckt att tiden tidigare bara åkt förbi i ljusets hastighet tycker nu att den går ännu snabbare, om det nu är möjligt? Helt sjukt i alla fall att det redan är mars. Om en månad är det april och då fyller jag 18...hjälp....tar gärna emot tips på vad man kan önska sig! (suger på att skapa önskelistor...hehe xD )

Detta är hur himlen såg ut igår. Det syns inte så jättetydligt på bilden men jag kan försäkra er om att den var alldeles härligt ljusblå med små vita moln som gav solen en chans att lysa igenom och färga molnens kanter rosa. Klockan var ungefär tio över fem när jag tog denna bild. För bara några veckor sedan var det kolsvart ute vid den tiden då!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar