söndag 11 mars 2012

Underbar, underbar, underbar helg. Önskar att du kunde vara för evigt! Men icke som nicke...måndag och en ny skolvecka på ingång istället. Men ska inte klaga, det ska ju bara bli cirkus 16 grader varmt här imorgon och solsken. Känns inte så jättefel med andra ord! ^^

Denna helg har bjudit på filmkväll med för mycket mat för att ens kunna räkna upp allt. Hur orkade vi ens äta det?! Den frågan får lämnas obesvarad...Jag och Hannah var i alla fall lite nyttiga av oss och sprang igår på morgonen innan det bar av in till Soho och shopping i Cheap Mondays nya butik. Jag hatar, hatar, hatar den! Vill ha in princip deras hela sortiment och det funkar inte med min plånbok för tillfället...så det fick bli lite kompromiss och bara köpa några måste-ha-grejer. ^^

Idag vaknade jag pigg som en mört och det blev en till springtur innan jag hjälpte Hedwig med lite jobb. Har gått otroligt mycket idag också och med vädret så har det varit så härligt så. Älskar vår! ^^
 Mocha på Patisserie Valerie. Den var lika god som Pret's. YEAH! :D
Konst i Soho. Ett påskägg på rymmen mån tro? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar