söndag 28 augusti 2011

Lovely Sunday ^^

Hej på er!
Är lite si sådär med uppdateringen här just nu då jag fortfarande inte har tagit ngr nya bilder. xD Hade tänkt göra det igår när vi åkte in till London men glömde självfallet kameran hemma...Men imorn då jäklar! Ska till Richmond Park och denna gång ska jag komma ihåg kameran! ^^

För övrigt så hittade jag min nya favorit affär igår, Forever 21 på Oxford Street. Så nu vet ni vart jag kmr att bo inom den närmaste framtiden. De hade seriöst hur mkt fina kläder som helst! Vi var där inne i över än timme och hann därför inte med Top Shop innan vi gick till China Town för att äta. MUMS räcker för att beskriva den maten! Kmr gå dit många gånger för att handla allt gått som fanns i de kinesiska supermarket. :D

Men nu ska jag fortsätta överleva slutet på denna film utan dialog. För er som inte vill tillbringa en och en halv timme på en film som make no sense at all så ska nu inte kolla på "Baraka". Tack och lov för trådlöst nätverk!

Blev ett väldigt kort inlägg men ska försöka skriva lite mer imorn. Har så otroligt mycket att berätta men just nu vet jag inte vad jag ska välja riktigt. London börjar verkligen växa sig in på skelett och jag ÄLSKAR denna stad!!!!!!! London in my <3

Ha det så bra nu och så får ni nöja er med ngn lite "konstnärlig" och skum bild från min sida. Ciao! ^^



Lite ego pics I know men älskar verkligen den här sista bilden. Tkr den e så jäkla cool, men är nog bara jag som ser det. xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar