torsdag 25 augusti 2011

Tired xD

Jag är så TRÖTT just nu att det inte finns! Tror att allt resande och alla nya saker har börjat komma ikapp en och jag skulle seriöst kunna lägga mig ned nu och sova. Tidig kväll ikväll med andra ord. ;)

Dagen för övrigt har varit bra med mina första lektioner osv, hade hela tre stycken! Började med spanska vilket jag kommer att läsa på engelska då läraren kommer från Spanien. Känns riktigt bra och hon är verkligen superduktig på spanska! Att läsa det på engelska har ju funkat förra året så ser inga problem med det. Tycker det blir roligare än att läsa det på svenska. xD

Sen hade jag British History vilket jag redan nu kan säga komma bli min favoritlektion i veckan. Det var superkul och läraren är jättebra! Det är två lektioner dessutom, så dubbelt så kul! ^^

Avslutade sen med Matte B där vi gjorde ett diagnostiskt test vilket min hjärna inte alls var beredd på. Svarade på allt i alla fall och inget kändes svårt. Bara ovant att behöva tänka efter igen. xD

Idag var ju andra skoldagen, började igår. Men då var det bara lite info osv plus att vi gick er på stan och kollade lite. Fixade nytt simkort till mobilen också så nu har jag ett nytt nr, om ni vill ha det är det bara att mejla. xD Fast kan ju varna att det kostar, men där når ni mig i nödfall iaf. :)
Gick ner på stan idag också och käkade lite lunch. Ingenting som kommer att ske varje dag om man säger så men slutade innan lunch i skolan och behövde köa lite grejer. Var mysigt i alla fall. Sen gick vi till en park (mer än jättestor gräsplätt) och satt oss där. Solen sken en hel del och man kände hur det verkligen brände i ansiktet!
Men nu orkar jag inte skriva mer utan ska fortsätta att bara ta det lugnt. Är sjukt trött verkligen! Imorn är det fredag och planerna inför helgen borde vara klara. Får se vad det blir men något kul ska man ju hitta på! :D
Kanske blir teambuilding också på skolan, så kommer hälsa på ännu fler och glömma ännu fler namn. xD

I vilket fall. Ha det så bra så länge så håller vi tummarna för att jag tagit lite foton tills nästa gång! Vilket jag inte gjort till denna...hehe...sorry! xD Ni får klara er med en gammal, igen. ^^

Jag, mamma och pappa när vi var i London i april i Hyde Park. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar