måndag 22 augusti 2011

Count down

Hej på er!

Vet att det var ett tag sen som jag skrev men men, dags att börja igen!
Tog ett ganska så långt och väl förtjänat sommarlov. Orkade inte ens logga in på datorn och än mindre gå ut på Internet för att skriva, hade dessutom inte något av dem med mig på de flesta resor jag gjorde. Har helt enkelt bara njutit och fyllt på alla härliga sommarminnen och bilder av vackra svenska landskap. Tänkte inte babbla och skriva om allt som jag gjort i sommar då det är en hel del vilket skulle resultera i ett VÄLDIGT långt inlägg, som inte ens jag skulle palla att läsa. xD

Nu är tankarna dessutom endast inriktade på en sak; LONDON! Om si sådär 16 timmar så kommer jag att befinna mig på flygplanet på väg. Kan inte riktigt beskriva vad jag känner men är inte direkt nervös utan faktiskt väldigt lugn. Tror inte riktigt att jag fattat att jag ska åka iväg än. Just nu ser jag mest fram emot det och tycker att det är olidligt spännande! Vill åka NU. Hatar all denna väntan med en massa jobbiga "hej då" till alla vänner och familjen. Hatar att säga "hej då" då jag inte riktigt vet vad jag ska känna/ säga.
Men är ju bara en termin innan jag kommer hem för jullovet så är ju inte jättelång tid som jag kommer vara borta. Det kommer troligtvis gå på två sekunder och sen är det julafton... När började tiden gå så fort?

Ska ta och runda upp det här nu innan detta inlägg blir en mil långt och lägga mig. Måste till skolan imorn och fixa datorn, sista chansen. Hoppas att snubben är där bara!

Ha det bra nu allihopa och jag förvarnar redan nu att det kanske tar ett tag innan första inlägget från London dyker upp. Tror ni fattar hur det är. Kan i alla fall berätta att jag både har systemkameran och digitalkameran med mig så det kommer dyka upp riktigt fina bilder om ett tag fram över. Det kan jag lova! ^^

Nästa destination: LONDON!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar