onsdag 29 juni 2011

Time for the social life again! ^^

Hej på er!
Nu är flickan hämtad och jag är därmed långledig nu några veckor framåt innan det blir dags för en sista vecka med jobb, och sen LONDON! :D
Känns riktigt nice och jag tänker börja denna ledighet med att gå ner och simma imorgonbitti...måste komma igång med träningen igen när jag inte längre är sjuk! Ja jag är lite knäpp, men det visste ni ju. xD
Men nu har jag några dagar här hemma som ska fördrivas med något innan jag sticker ner till underbara Öland! Så har tänkt spendera dessa dagar med en massa vänner och återuppta mina sociala kontakter, det hinns liksom inte med mellan allt jobb. Men nu så!

Fast först blir det att slappa lite nu ikväll. Är PROPPMÄTT sen en riktigt god middag utomhus på gården. Grillat äger! ^^

Ha det trevligt allihopa!
Har fortfarande inte orkar/hunnit lägga in bilderna, dåligt jag vet, så ni får stå ut med någon gammal. xD

3 kommentarer:

  1. Hörru när drar du till öland? :P

    SvaraRadera
  2. Tisdag! :D Du kanske hinner ses ngt innan? :)

    SvaraRadera
  3. Aha härligt, blir nästan avundsjuk nu! ;P Jo men de borde vi, kan smsa så ser vi :)

    SvaraRadera