onsdag 22 juni 2011

Going to take some time off from this

Hej på er!
Idag var alla barnen där i alla fall. SKÖNT! Igår så började dagen med att två var sjuka så endast nio var där. Men under dagen så lyckades tre stycken åka hem och en kunde inte simma på eftermiddagen. Kändes ju inte jättelyckat då som ledare om man säger så... Fast en skulle iväg till en läkare, en annan började må dåligt och den tredje skadade sig...Men idag var alla där i alla fall! ^^

Som rubriken avslöjar så kommer jag ta lite ledigt ett tag från bloggandet. Ska nämligen upp till mormor min imorn som bor i en liten by med världens SEGASTE Internet. Så tänkte ta och njuta lite av skogarna, Siljan och mina söta små kusiner från Öland som också kommer befinna sig där uppe under midsommar. Har tänkt att fota naturen en hel del och spendera lite tid i det underbara gröna tysta och göra en liten favoritsyssla; tänka. Älskar att låta tankarna få sväva iväg och skapa en bild bakom ögonlocken. I vanliga fall stör detta mig ganska mycket då jag alltid börjar tänka som mest när jag måste vara som mest koncentrerad. Ska därför försöka tänka av mig lite där uppe och förhoppningsvis få ned några dikter på papper. Ni kanske får läsa en sen. ;)

Men nu har det här blivit för långt. Som vanligt... Jag önskar er alla en trevlig midsommar med släkt och vänner och så ses vi lite senare! ^^
Har inte riktigt bestämt mig än om jag ska fixa några inlägg ändå som dyker upp under de kommande dagarna. Vi får se hur det blir med det. xD

Bjuder på några bilder med härliga blommor. Ska plocka en riktigt stor blombukett nu under midsommar btw! ^^




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar