tisdag 28 juni 2011

One more day to go!

Hej på er!
Var ett bra tag sen jag skrev. Har släppt allt med internet och kontakt med omvärlden under de senaste dagarna och bara njutit/jobbat. Först åkte jag upp till Dalarna och träffade på mormor samt småkusinerna från Öland. Var jättetrevligt och jag hann fota en hel del natur mellan all lek. Mormor ska sälja huset nu och flytta vilket känns lite så där. Är ganska fäst till byn och alla minnen. Älskar naturen också som finns där omkring. Men men det blir säkert bra ändå, och hon flyttar inte från Dalarna. Älskar verkligen det landskapet! ^^ Och just precis nu fick jag reda på att hon köpt en stuga i byn där hon bor nu. JIPPI!!!!!!! :D

I söndags släppte mina föräldrar av mig i Stockholm där jag arbetat som barnflicka de senaste två dagarna, ska arbeta imorgon med. Igår tog vi pendeln in till centralen och sen gick jag därifrån men barnvagn och allt till Skansen. En härlig promenad med ett smärre problem. Flickan behövde akut gå på toaletten när vi gick längs vattnet. För er som inte vet är det näst intill omöjligt att hitta en toalett just där som man får använda snabbt. Men det löste sig innan det blev en riktigt krissituation. Så intressant för er att läsa om men men...var inte så kul just då. xD På Skansen var det trevligt och var kul att gå runt och se på alla djur, fotade en hel del där också. Efter att ha varit där var det bara att gå den långa vägen tillbaka. Ni kanske ju gissa hur trött jag var på kvällen. ^^

Och idag bar det alltså av till Uppsala med tåget. Här åkte vi sedan iväg och badade i det, enligt mig, varma vattnet. Var riktigt skönt då det är så otroligt VARMT! Inte för att man får klaga på värmen nu men seriöst, höll på att koka bort. xD

Men nu ska jag sluta tråka ut er med mina oerhört intressanta detaljer om mitt liv. Ha en trevlig kväll! ^^
Har ju tagit en massa bilder men orkar inte lägga in dem i datorn. Så ni får någon annan random bild. xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar