fredag 10 juni 2011

Sounding like Darth Vader

Hej på er!
Dagen idag har varit toppen! Började med skolavslutning (som jag lyckades att inte försova mig till! ^^) och sedan hembakat fika med klassen och vår kära lärare som kommer var kvar nästa år! Inte för att det gör mig något då jag inte kommer var kvar men men. Förhoppningsvis är hon kvar sen i trean också. :D
Sen cyklade jag och Ylva ut till Lyssnarängsbadet där vi mötte upp de andra och fikade, käkade, badade, snackade och allmänt chillade. Ytterst trevligt!
Åkte sen till Konsum i Sunnersta och köpte lite korv och annat gott och grillade. Några timmar efter det tog vi vårt sista kvällsdopp, ungefär halv elva, innan jag cyklade från badet i Graneberg HELA vägen hem till Tunabackar. Tur att jag hade sällskap större delen av vägen. ^^
Mådde ju rätt så kasst igår och idag har egentligen inte varit bättre. Så har överdoserat värktabletter. Vilket jag också märkt inte är så där jättebra med kombination av lite flummighet. Blev lite halvt borta där i slutet av kvällen. xD
Gör jäkligt ont i bröstet nu också och jag kan knappt prata längre utan väser fram orden. Kanske borde inse att jag har något i kroppen och inte överanstränga mig? *host*

Ska ta och lägga efter att ha kylt halsen med några favviskakor och försöka ta mig upp imorgonbitti. Ska cykla  till ett annat bad då. ^^

Har inte orken att ladda in bilderna från idag så ni får någon random, vilket chock alltså. xD

God natt på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar