torsdag 16 juni 2011

Going to sleep the entire weekend, yep I am tired!

Hej på er!
Blev ingen uppdatering igår alls då jag helt enkelt inte ORKADE sätta på datorn, då har det gått riktigt långt! Var sista dagen idag också för den här veckans simläger. Känns lite tråkigt att inte träffa alla simmare imorn då vi verkligen haft det jättekul den här veckan. ^^ Idag badade vi i äventyrsbadet och lekte tagare i en timme. Det gick ganska bra förutom att alla mina simmare skulle klänga på mig så jag såg ut som en stor boll ungefär med ett par ben. Gick ju inte jättebra då att undvika att bli tagen utan fick lägga mer energi på att hålla mig uppe och inte dränkas. xD
Bästa under hela dagen var ändå i slutet då jag frågade mina simmare vad de tyckt varit kul under veckan. Alla svarade ALLT och en av killar svarade; Allt har varit kul men det bästa har varit att haft dig som ledare. (!) NAAAW! ^^ Var så himla gulligt sagt och jag känner verkligen att jag lyckas ge dem ett riktigt bra läger den här veckan också. Hoppas jag lyckas lika bra nästa vecka också. ^^

Men nu orkar jag inte skriva något mer heller. xD Ska sova så länge jag kan imorn innan jag måste ner till simhallen och hålla i en träning. Får väl lägga mig efter den träningen sen igen också. xD Helgen ser ganska lugn ut för tillfället men man vet aldrig vad för kul som kan dyka upp. Jag ska sova ordentligt i vilket fall så att jag är utvilad till en ny vecka med en massa busiga och lekfulla ungar! xD

Slänger upp någon  bild som jag hittade. Ha en trevlig kväll! ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar