söndag 12 juni 2011

Time for early mornings again...

Hej på er därute!
Har väl långsamt men säkert börjat bli lite bättre även om jag fortfarande känner mig rätt så dålig. Har tagit det lugnt den största delen av dagen men det blev en sväng till IKEA och Gränby centrum med mor min. Vi gick runt och kollade i en massa affärer men blev inga inköp för min del. Orkade inte riktigt tänka efter vad det är jag behöver eller inte. xD
Imorn blir det inte heller någon sovmorgon för min del då jag ska upp och jobba. Ska därför lägga mig tidigt ikväll så att jag mår ännu bättre imorn och så att jag inte försover mig. Vilket jag lyckats göra de senaste tre dagarna då jag ställt väckarklockan. Ska nog ta och ställa mobilen imorn också så att jag verkligen kommer upp. Hehe... xD

Slänger upp någon random bild igen. Ska bli bättre på att ta bilder och lägga upp den här veckan. xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar