onsdag 1 juni 2011

No headline

Tja på er!
Sov ganska länge idag och hade verkligen ingen lust alls att lämna min goa och varma säng. Vädret och tanken på allt kemiplugg hjälpte ju inte till alls och det tog en hel del energi och övertalning innan jag satt mig ner och skrev min sista laborationsrapport i kemi A. Nu är den inskickad och jag kan börja fokusera på att plugga in hela kemiboken i min hjärnan fram tills på onsdag. Kommer att bli så kul, NOT!... >.<

Aja, ska inte klaga något mer på det framöver. Jag ska ju faktiskt åka till London i höst, hur grymt är inte det? ^^ Så får ha den tanken i bakhuvudet medan jag sitter och pluggar då ni andra är helt lediga och gör en massa roligt...

Nu ska ni inte oroa er och tro att jag kommer plugga exakt HELA tiden, vilket ni nog ändå inte gör. xD Har ju självfallet planerat in lite kul för min egen del också och lite möten med kompisar med mera här och där! :D

Men nu så ska pluggandet fortgå och jag ska fortsätta kurera mig. Känner mig lite sådär halvt bra faktiskt.

Ha en trevlig dag nu och grattis alla ni som tar studenten!
Är bara två år kvar till jag gör det själv. Känns som väldigt snart och lite läskigt men samtidigt underbart på något sätt. Kommer väl  ta ungefär två sekunder tills det är dags känns det som. Det här läsåret tog ju bara en! xD

Slänger upp någon fin bild åt er från Hyde Park. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar