måndag 6 juni 2011

The night is my friend

Hej på er!
Kom hem från bion för ungefär en timme sen. Den var superbra och jag rekommenderar er som inte har sett den att gå och göra det. Ni kommer inte att ångra det! ^^
Personligen saknar jag min kära Keira Knightley och Orlando Blom men det fanns ett annat väldigt intressant par som tog deras plats denna gång. Ska inte avslöja för mycket nu för er som inte sett filmen! Och nej jag menar inte Jack och Angelica, ett annat par helt enkelt. xD

Man kan ju fråga sig varför jag inte skriver förrän nu, en timme efter att jag kommit hem. Har helt enkelt fotat då jag har aningen för mycket energi för att kunna sova. xD Ni ska få se några av de här fina fotografierna sen.*host* xD

Eller rättare sagt nu. Har inte så mycket mer att skriva för tillfället. Tänkte skriva över några dikter i boken, lyssna på skön musik och allmänt drömma mig bort i min egen värld. Älskar att drömma om ni inte visste det. xD Kanske låter udda men så är det. Fast tror inte riktigt att jag drömmer drömmer utan mer att jag dagdrömmar. Kontrollerar nämligen allt som händer i drömmen, så är ganska medveten med andra ord.

Känner att det här börjar gå aningen utför så ger er bilderna nu istället. Först då jag inte gjort något och sen igen då jag gjort något. Har ju inget bättre för mig just nu direkt. xD

I vilket fall, god natt på er! ^^



                              

Som sagt. Har man inget bättre för sig så blir det så här. Känns som om jag kommer ångra det imorn dock. xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar