lördag 4 juni 2011

Thinking too much again...

Hej på er!
Ber så hemskt mycket om ursäkt över dagens/veckans uberdåliga uppdatering. Försöker att plugga på så mycket som möjligt men det går inge vidare alls faktiskt...Lätt feber och låg energi är inte den bästa kombinationer för att lösa en massa kemi-uppgifter och det hela slutar med att jag oftast bara sitter...och tänker.
Vilket aldrig är bra när det gäller mig. Börjar jag tänka så börjar jag tänka på ungefär ALLT. Allt som hänt, inte hände, kommer hända, vill att det ska hända osv.
Blir inte jättemycket bättre av att jag håller på att samla ihop alla min dikter i en och samma bok så att jag ska få ordning på dem. Just nu finns några i en bok, några på papper, min gamla dator, min nya dator osv. Ni fattar att det är ganska rörigt med dem va?
Så har tänkt samla ihop dem på ett och samma ställe. Har faktiskt fått en jättefin bok som jag nu börjat skriva över dem i. Men som sagt...Det väcker en helt del tankar och minnen att gå igenom alla dikter igen. Vilket jag för tillfället verkligen inte behöver...
Längtar verkligen till sommarlovet! Har världens inspiration just nu för att skriva och göra en massa saker men har inte tid. Hehe, bytte ämne lite snabbt men aja. xD

Har inga bilder från min dag idag så lägger upp några till på fina London. Snart åker jag dit! :D
Har tänkt på att jag bara har tre dagar kvar med min klass innan det är sommarlov och jag åker...OJ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar