torsdag 9 juni 2011

Trying to swallow....

Hej på er!
Har mått ganska så dåligt idag faktiskt. Vaknade med världens klump i halsen som fortfarande gör sig påmind varje gång jag ska svälja. Gör jäkligt ont kan jag meddela!
Sov dessutom superdåligt inatt. La mig sent och vaknade flera gånger av värmen...På något vänster så måste jag ha stängt av min väckarklocka i sömnen för den kan omöjligt ha ringt. Har inte hört någonting och vaknade därför inte förrän klockan 08:05. Skolan börjar 08:30 så ni kan ju gissa vilken stress det blev. Tur att man bor så att det bara tar fem minuter att cykla till skolan, så kom i tid ändå! ^^
Det konstiga är att jag ALDRIG försovit mig så grovt någon gång att jag missat skolan. Det här är den första gången då det var riktigt nära....Känns ju inte jättekul om man försover sig sista ordentliga dagen i skolan heller. xD
Sen när jag väl kommer dit med min hals och lätta feber så säger läraren att hon skickade ett mejl igår där det stod att vi fick komma när vi ville till lektionen eftersom det bara var betygsamtal, *suck*.

Skoldagen flöt sedan för övrigt på och så fort jag kom hem tog jag tempen,feber, innan jag satte mig och tog det jäkligt lugnt. Vill inte bli sjuk just nu när så mycket händer de kommande dagarna!

Nu på kvällen proppade jag i mig ipren, resorb och all möjlig skit och käkade en sallad vid ån men mina föräldrar. Var riktigt mysigt och lagom varmt i luften. ^^

Ska fortsätta chilla nu framför tv:n och hoppas att det är bättre imorn på avslutningen! Har i alla fall lyckats baka det som jag skulle till imorn. Så nu finns det inget mer som jag behöver tänka på! ^^

Slänger upp en random bild från London på en fin liten ängel. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar