tisdag 7 juni 2011

Inside while the sun is shining, so so wrong!

Hej på er!
Solen skiner och det är härligt varmt ute, nästan lite för varm? Men jag sitter inne istället för att ligga och steka på någon skön gräsmatta och vara social. >.< Men har man prov på en hel kurs imorn så har man....Är så himla less på skolan och allt vad plugg heter att jag tänker stänga ner den delen av hjärnan helt imorn och bara njuta av värmen istället!
Har i alla fall lyckas få lite sol på mig idag då jag cyklat fram och tillbaka till skolan två gånger. Hade två ynka lektioner idag och mellan dem var det håltimme på tre timmar. Skulle ha varit mer värt att vara hemma hela dagen istället då det var idrott, vi spelade brännboll, och fysiklabb i fysik A, vilket jag ändå ska börja om med i London. (De läser hela Fysik A i tvåan, så ligger bara si sådär 75 poäng före dem. xD )

Men nu ska jag fortsätta och försöka sluta tänka på att solen skiner ute...Slänger upp några bilder på dagens som är tagna på balkongen här hemma. Den börjar bli riktigt mysig nu med tomater, jordgubbar och allt vad det nu är i alla krukor. ^^

Ut och njut om ni kan eller bara chilla. Snart SOMMARLOV! :D






Hade faktiskt uppsatt hår idag, ovanligt! Men det blir så om håret, a.k.a risbusken, inte vill samarbeta! Sen var det för varmt för utsläppt också. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar