fredag 3 juni 2011

No way I'm staying inside!

Tjo på er!

Började dagen med lite kemiplugg men kunde inte koncentrera mig. Kom på att det var sjukt länge sen som jag tränade! (cykelturen igår till IKEA fram och tillbaka räknas inte.)
Kände inte för att ut och springa i värmen och solen så det blev att gå ner till Fyrishov istället och simma. Ville simma utomhus men där håller de ju på och bygger för stadskampen. (?) Så den bassängen är avstängd för allmänheten vilket gav mig alternativet att simma i simhallen.
Fick en egen bana i alla fall och låg där och bara körde. Var väldigt, väldigt, väldigt skönt att svalka sig i vattnet fast saknade solen lite ändå.
Borde ta och sätta mig och plugga lite mer nu men med tanke på det underbara vädret så tänker jag inte göra det. Ska dra ut på en liten promenaden med min kära Selma istället innan jag tar tag i kemin igen. Tänkte nog ta och baka lite också senare på eftermiddan. ^^

Hoppas ni har en lite intressantare dag utan plugg och att ni njuter av solen! Det är hela 31 grader står det på termometer (hur man nu ska lita på den, sitter i ett hörn där solen gassar på) så ut med er och njut! Finns inte ett moln på himlen så perfekt dag att bättra på brännan. ;)

Slänger upp en bild på det vackra turkosa vattnet. Önskar att jag vore i Thailand igen och att jag skulle dyka just nu. Skulle inte vara fel om det var i något annat varmt land med turkost vatten heller, bara så det är utomlands. Vill åka utomlands nu! ^^

En bild från förra gången som jag simmade utomhus. Varför ska de bygga om och stänga poolen för? >.<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar