lördag 18 juni 2011

Night

Hej på er!
Har varit riktigt seg uppdatering idag men så är det. xD Har sett på en hel del bra filmer under dagen och fortsatt vila upp mig inför den kommande veckan. På kvällen stack hela familjen hem till Selmas familj för en supergod middag. Hade det jättetrevligt och vi kom hem för ungefär fem minuter sen. Är så himla skönt att Selma endast bor 562 meter bort från mig. Vi kan gå till varandra när som helst! ^^

Tillbaka till filmerna som jag tittat på. Såg bland annat Black Swan. Hade tänkt se den på bio men hann inte med medan den gick så fick bli nu istället. Måste säga att den filmen är riktigt bra! Älskar filmer som inte är uppenbara utan man vet inte riktigt om det som händer stämmer eller inte. Var inget självklart slut heller och Natalie Portman var otrolig, som typ alltid då. xD Gillar helt enkelt filmer där man måste använda hjärnan lite och tänka och dra egna slutsatser, lite som Shutter Island bland annat.

Men nu så ska jag nog ta och "lägga mig" (innebär att jag säger att jag lägger mig till mina föräldrar, tar med datorn in på rummet, och är uppe ett bra tag till.) Ska försöka hitta någon mer bra film som jag inte sett än. Har gått en hel del bra på bio som jag missat. På tal om det så finns det en hel del på bio nu som jag också vill se. xD Varför är det alltid så att alla bra filmer kommer ungefär samtidigt så att man måste sålla lite mellan dem? I-landsproblem men ändå. xD

I vilket fall, ha en god natt! ^^

1 kommentar:

  1. Se the shawshank redemption. Gammal, men otroligt bra.

    SvaraRadera