måndag 6 juni 2011

Soon, soon, soon!

Hej på er!
Gick upp för någon timme sen och satte igång med kemin igen. Börjar bara bli aningen less på det om jag säger så...
Då jag inte orkar med någon mer tankeverksamhet för tillfället så drar jag ner till simhallen. Att ligga och simma några längder fram och tillbaka i vattnet lockar otroligt mycket just nu, trots att det är inomhus! ^^
Längtar verkligen tills de har tagit bort alla grejerna så att man kan bada utomhus igen. Gissa vad jag tänker göra då varje dag efter jobbet och de dagar då jag inte jobbar? ;)
Dröjer ju inte alls för lång tid tills det sker. Själva inspelningen är ju första veckan av sommarlovet och det är ju nästa vecka (!). Just nu är jag lugn men samtidigt börjar tankarna krypa fram där inne i huvudet. Har lektioner med klassen i tre dagar till, sen en dag avslutning och sen kommer jag inte se dem förrän om ett år och två månader.
Vilket innebär att jag åker till London om ungefär två månader...SPÄNNANDE! ^^
Kommer längta och vara nervös hela sommarlovet! xD

Aja, ska dra ner till simhallen nu. Ha en bra dag nu allihopa! ^^
Slänger upp några random pics, som vanligt. xD

Min kära (inte så kära snarare) kemibok. BLÄ på dig!

Jag. Datorn har väl inte världens bästa webbcamera om jag säger så. xD

LONDON! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar