onsdag 8 juni 2011

Summer, summer, summer

Vilken härlig dag det varit idag!
Visst det kom lite regn där på förmiddan och det har varit förbaskat varm men ändå. DET ÄR SOMMAR! ^^
Efter sista lektionen så har det varit full rulle för min del och jag kom inte hem förrän en halvtimme sen. Planerat sommarjobbet, hann med att träffa lite folk, simmat mm. 
Börjar komma igång ordentligt med träningen igen vilket är väldigt skönt! Simmade i måndags och idag och sprang igår. ^^ Börjar redan klura på vad jag ska hitta på igen. Blir nog simhallen igen då det knappast finns något bättre sätt att svalka sig på i värmen. xD

Har officiellt nu tagit sommarlov och stängt ner alla mina hjärnceller. (så får väl se hur fysiken går imorn...xD) Så nu ska jag ta och njuta och läsa de två (!) Conan böckerna som jag hittade på bibblan medan jag väntar på att Off the map ska börja. 
Först så tar det år för dem att beställa in dem nya böckerna och sen när de väl kommer så är de aldrig inne... >.< Är därför väldigt ovanligt att jag hittar några, två innebär en jäkla tur med andra ord! xD (Conan är manga för er som inte vet, ja jag är en liten nörd. ^^)

Så ha en trevlig kväll nu ni där ute! ^^
Slänger upp några random pics igen, har inte haft tid att ta några nya idag. Hjärnan har varit lite för full med kemi för min smak om jag säger så. xD

London in my <3! ^^ Älskar den staden. En stor stad fylld med liv och där man kan hitta allt. Men istället för att vara grå som stora städer ofta blir så finns det grönska överallt i form av parker, rabatter mm. LOVE IT! xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar