måndag 20 juni 2011

My voice is going to disappear, mark my words!

Uhu..
Ett väldigt trött hej idag från min sida. Är helt slut efter första dagen av den här veckan på jobbet! Den här veckan är jag inte ansvarig för en grupp utan arbetar med en annan kille på jobbet. Vi har hand om elva stycken ungar varav tre är tjejer och resten killar. Tjejerna är jättegulliga och superduktiga! Killarna....en helt annan femma! Vi har fem stycken killar vars namn jag sagt typ 100 gånger idag? De är rätt så vilda av sig och har lite för mycket energi ungefär hela dagen. Allt började ju bra också då de började bråka med varandra. Men det löste sig under dagen och i slutet var alla vänner. Fast istället för att puckla på varandra gick de på min kollega och mig. Men det lyckades vi också få fason med framåt eftermiddan.
Är jättehes nu och kommer ha jäkligt ont i min hals imorn. Och då är det en ny dag. Yeah!...Nej men det kommer gå bra. Känns bara så tråkigt att man måste säga till dem hela tiden. Fast tror inte det kommer bli lika många gånger imorgon då jag sa till på skarpen idag. Men ändå....Tungt....

Nu ska jag käka en massa halstabletter, dricka lite te och förebygga så att min röst och hals inte kommer vara helt totalt pajade till på torsdag. Känns som ett väldigt svårt uppdrag för tillfället...
Och med tanke på känslan i halsen så vill jag inte simma heller efter jobbet. Är ju dessutom lite småsjuk. Så har inte tränat på JÄTTELÄNGE! Har världens abstinens. Ska träna imorn oavsett halsen!
Vilket jag kommer ångra senare men men...

Nu kan man i alla fall simma utomhus igen då de plockat ner alla läktare osv. Tyvärr är det ju inte lika fint väder med strålande sol så det är nog ganska kallt i vattnet. Trots det så ser det väldigt lockande ut på dagarna. Vill simma NU! xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar