torsdag 2 juni 2011

Looking forward

Hej på er där ute!
Hade tänkt ligga vid en strand idag och sola lite med min vän men det blev ändrade planer. Solen täcktes ju hela tiden av moln...så kändes inte som strandväder.
Istället så åkte vi till IKEA och allmänt tittade runt. Älskar att gå runt därinne och tänka på vad jag kommer köpa när jag flyttar hemifrån, hur jag ska inreda mm. Är riktigt kul! ^^
Köpte ett par muffinsformar, inte världens mest typiska sak man köper på IKEA men men. Det visade sig sen att min kära mor köpt samma muffinsformar så nu har vi dubbelt upp här hemma, mycket bakning på gång kanske? ;)

Fick också med mig en film hem från boldänderna som verkar riktigt bra, typisk mig film. xD September Dawn heter den, någon som sett den tidigare? :)
Får se när jag hittar tid att se den mellan allt plugg dock. Prioriterar vännerna på den fria tid som jag har istället. Därför suger uppdateringen här just nu, plus att jag inte har något att skriva om då inget händer i mitt liv för tillfället.
Har stängt av ungefär helt känns det som och bara flyter mer i strömmen. Behöver vara lite ledig med andra ord!

Men nu ska jag fortsätta chilla och kanske baka något då vi har så många formar här hemma. xD
Ha en bra kväll därute! :D

Slänger upp någon random bild åt er. Har inte fotat något alls på några dagar så har inget annat att visa upp. Ska bli bättre och skärpa mig! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar