måndag 6 juni 2011

Rolling in the deep

"We could have had it all..."

Oh vad jag formligen älskar den här låten! Knarkat den ungefär hela dagen och fick ett riktigt moment när jag gick ner till simhallen på förmiddan och solen stekte på asfalten. Ni vet känslan man får ibland att man är här men ändå liksom befinner sig någon annanstans?
Svårt att förklara och de flesta fattar nog inte med i alla fall. xD Började tänka på en massa just då i alla fall, som vanligt då, och det höll i sig sen under hela tiden i simhallen. Jag som brukar ha svårt att motivera mig för att simma längre ville inte gå upp ur vattnet idag. Var så skönt att ligga där i och svalka sig samtidigt som alla tankar och minnen fick en helt ny skärpa. Tänker alltid som bäst när jag befinner mig i vattnet. ^^
Tyvärr blev ju inte minnena och alla jobbiga tankar kvar i simhallen men det hjälpte i alla fall. Och på något sätt är det skönt att de inte försvinner. Det hjälper en att tänka annorlunda och formar personligheten. Frågan är väl bara om det är positivt eller inte?

I vilket fall så ska jag fortsätta knarka Adeles nya album 21 och försöka att inte låta alla mina förvirrade tankar ät upp mig mer. Vill så gärna skriva något och släppa ut lite kreativitet men det är liksom fast i min hjärna och omarbetas fortfarande. Blir nog lättare att få ur efter kemiprovet på onsdag. ^^

Hoppas ni inte blev allt för förvirrade över detta konstiga inlägg och att ni har en fortsatt trevlig kväll. Om ni vill ha lite skön musik så vet ni nu vad jag rekommenderar för kvällen. ^^

Solen stekte, skön musik i öronen och tankarna formligen flög. Några till platser som de får besöka och andra till platser som man helst vill glömma men som fortfarande finns kvar i hjärnan. I guess that's life. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar