fredag 17 juni 2011

London, coming soon!

YES!
Hej på er bakom skärmarna i detta urusla väder! Jag själv hade tänkt sola idag efter att jag hållit i träningen men då regnade det för fullt. *suck* Bara för att jag knappt jobbar idag och har TID så ska vädret suga, inte rättvist alls!
Dagen har ändå blivit ganska bra då jag fått reda på lite om min värdfamilj! :D (därav YES i början av inlägget.) Jag anmälde mig nämligen på mötet i Stockholm till att jag kunde tänka mig bo i en familj där jag handlar och lagar min egen mat. Jag valde detta då maten nog varit det enda som skrämmer mig när det kommer till mitt år i London. Jag ÄLSKAR verkligen frukt och grönsaker och den syn som jag fått på engelsmännen och deras matvanor är väl inte den bästa. Egentligen är jag nog rätt kräsen när det kommer till mina matvanor...så är väl mycket därför. xD Visst det gäller inte alla familjer osv att de bara äter fryst halvfabrikat men ändå. Det har varit lite av ett problem för mig. Men nu är det LÖST! :D
För jag ska bo i den familj där jag handlar och lagar min egen mat. ^^ Dessutom så bor familjen så pass nära skolan att jag kan gå eller cykla! Vilket innebär att de bor nära en stor park! För vi får inte cykla om det inte är genom en park. Att cykla i trafiken i London är ingenting som jag skulle vilja göra i första taget. xD
Och då de bor nära en park så har jag världens läge till att springa där borta som träning! :D

Är väldigt lycklig just nu. ^^ Känns som om det kommer bli superbra i höst :D
I ära av detta besked från London så kommer några bilder på staden upp. ^^ Ha en trevlig kväll! Själv så ska jag njuta med familjen lite, måste ta och passa på nu medan jag kan! ^^




London Eye. Utsikten var fantastisk!!!!! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar