lördag 11 juni 2011

Such a great start, not...

Hej på er!
Sommarlovet börjar ju verkligen bra för min del...INTE! Vaknade uppe imorse med feber och världens smärta i bröstet och halsen. Känns inge vidare alls. Gjorde dessutom jäkligt ont på ryggen, axlarna och i ansiktet där jag brände mig igår. Smart Josefine att inte använda solkräm, verkligen smart! *ironi*
Så fick avblåsa alla planer på att ligga och njuta i solen med vännerna och har istället tagit över soffan. Självklart går det bara skit på tv:n hela dagen så satt på Rattatouille (stavning?) det första jag gjorde. Går väldigt långt innan jag inte orkar fixa eller hänga med i någon annan film som inte är en tecknad Disney. Sjönk i alla fall inte så lågt att jag tog svenska tal, hatar när det är dubbat.

Men nu har min ork för att sitta vid datorn och skriva tagit slut så ska stänga av och sätta i hörlurar med riktigt bra musik i öronen. Förhoppningsvis lyckas jag förtränga känslan av att jag kokar inombords, förhoppningsvis...

Hoppas att ni har en bättre start på sommarlovet än vad jag har och att ni gör något lite vettigare än att kolla på Disney, som förövrigt är riktigt bra men men. xD

Skulle väldigt, väldigt, VÄLDIGT gärna dyka igen i det där 9 gradiga vattnet just nu. Helst utan torrdräkt då.
Just ja...Blir ingen dykning imorn för min del... :( ...inte kul att vara sjuk. >.<

2 kommentarer:

  1. krya på dig! ta dock inte fem värktabletter nästa gång ^^

    SvaraRadera
  2. Joooooooooooooosef12 juni 2011 kl. 11:42

    Smart att inte använda solkräm. Hur tänkte du? You aint afriiiiican guurl.

    SvaraRadera