onsdag 8 juni 2011

I am done people, DONE!

Är på toppenhumör och full av energi!!!!!
Kemiprovet är avklarat! Gick helt okej och jag borde klara av det. Bryr mig inte så mycket om betyget utan vill bara bli klar med skiten bokstavligen. xD
Hann till engelska lektion också och fick reda på mitt engelska betyg. Blev supernöjd och jätteglad över det om jag säger. Känns väldigt bra inför London! :D
Nu ska jag börja mitt sociala liv igen och fördriva denna håltimme genom att spela kort.

Här aningen hyper, vilket ni kanske märker. xD
Slänger upp några random coola bilder åt er så länge. Ha en trevlig dag! Woop woop! ^^

3 kommentarer:

  1. Och så fick den anonyma personen äntligen lite bilder på ögon :P

    SvaraRadera
  2. En som är irriterad på bekräftelsesökande ungar!8 juni 2011 kl. 18:27

    Känns som det är nån här som lider av extremt stora bekräftelsebehov!!
    Visst kan de va trevligt att se hennes ögon men att börja klaga på det i kommentarerna är väl lite väl. Nä hojja säger ja bara åt sånt!
    Skriv hellre en insändare i UNT om du behöver bekräftelse av någon.

    SvaraRadera
  3. Haha! ^^ Kan ju säga till personen som vill ha mer ögon att det faktiskt finns gott om inlägg med bilder med ögon. Man kan ju inte få allt i varje inlägg ;)
    Tack så mycket David för stödet! ^^

    SvaraRadera