tisdag 14 juni 2011

Working nine to five

Hej på er!
Är supertrött idag verkligen. Har jobbat från klockan nio imorse till fem idag på eftermiddan. Arbetar med lägret till tre men idag efter höll jag i simträningen för ett annat läger. Så blev en riktigt lång dag i simhallen! För varje dag som går så blir min röst hesare och hesare och jag undrar verkligen hur mycket jag kommer att väsa på torsdag. Känns lite lagom kul att se fram emot det....
Nu ska jag i vilket fall ta det lugnt och spendera lite tid framför "dumburken". Blev ett riktigt kort inlägg, jämfört med mina andra, och ett ganska tråkigt men men. xD
Slänger upp någon rolig/intressant/ointressant bild åt er. ^^
Haha! ^^ En bild på ett engelskt övergångsställe. Det här är alltså knappen man trycker på när man väntar, om man sitter på hästryggen. xD

En kille utanför Big Ben. Tog en liten snabb bild medan vi gick förbi. xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar