tisdag 31 maj 2011

Where is the energy?

Vaknade imorse och drog mig i sängen i ca: 1 timme innan jag orkade gå upp, utnyttjade faktiskt min sovmorgon med andra ord ;).
Mon motivation till att gå till skolan idag var lika med NOLL men jag pallrade mig ändå dit till gympan. Är fortfarande helt slut sen helgen och all min energi är som bortblåst, vart håller den hus egentligen?!
Stod utomhus med gasande sol och kände hur hela jag bara sjönk lägre och lägre så drog hem innan lunchen. Här hemma har jag gjort INGENTING överhuvudtaget förutom att bara ta det lugnt. Är dock fortfarande lika trött som tidigare. Tror jag håller på att bli sjuk...Inte bra!

Känns jäkligt skönt med 6 dagars ledighet från skolan! Ska ta och vila upp mig ordentligt och hitta min energi igen. ^^ Medan alla andra kommer vara ute i det underbara vädret kommer jag sitta inne och plugga. >.< Har sluttentan i kemi A den 8 juni, så nu jäklar ska det pluggas!

Aja. Det blir bra i höst i alla fall med att jag avslutar kemin. Då kan jag följa min nya klass i London direkt, vilket känns superskönt. :D

Nu ska jag fortsätta att göra ingenting och bara ta det lugnt för resten av kvällen samt ladda inför en massa kemiplugg. Kommer självklart ta lite pauser då och då och titta in här. ;)

Ha en bra kväll nu allihopa och alla ni som tar studenten imorn får ha en jättefin dag då! ^^

Här kommer två till bilder från London då jag inte har några andra att lägga upp för dagen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar