tisdag 24 maj 2011

Cold

Fy vad det blåser! Jag som tänkt gå ner och simma utomhus idag igen men med tanke på vinden och mina tår som är isbitar så slopade jag den idén ganska snabbt. Så har bara varit hemma och tagit det lugnt istället. Fast börjar ångra det nu och vill ut och träna xD Men känns lite sent och jag är fortfarande en isbit, så får försöka med det imorn istället. ^^

Trots vinden så har det varit en trevlig dag. Mycket snack, skratt och flummighet vilket alltid är underhållande och trevligt. xD
Ska ta och fortsätta den trevliga dagen med att chilla framför tv:n ett tag till och vara allmänt inne i min egen lilla värld. Sjukt hur riktigt små och obetydliga saker kan göra en glad ibland. Bara en tanke kan lyfta hela dagen! ^^

Känner att det här börjar gå utför nu så ger er några bilder på de presenter jag fick av mina simmare igår. De är så otroligt gulliga och duktiga! ^^



Älskar färgen på blomman! Behövde en ny också då mina dött?...Är lite dålig på att vattna emellan åt, *host* alltid. xD Kan ju också meddela att choklad var väldigt god ;) Råttan spatserar fortfarande i vardagsrummet och får en hel del längtansfulla blickar av lillebrorsan. ^^

2 kommentarer:

  1. Asså ja väntar fortfarande på den där chokladen Josefine! ;)

    SvaraRadera
  2. Haha David, åt tyvärr upp den xD

    SvaraRadera