söndag 29 maj 2011

Photos

Känner att det blev väldigt mycket om dykningen och allmänt om vatten igår så ska inte tråka ut er med det idag igen hade jag tänkt! ^^
Befinner mig just nu någonstans längs kusten utanför Stockholm och gör mitt sista dyk i kursen, men nog om dykningen nu! 

Tänkte ta och lägga upp några bilder istället som jag tagit och som jag tycker är coola på grund av lite olika anledningar. Har lite udda tankegångar kan jag ju förvarna er om xD
Ingen av bilder är redigerade utan de har bara blivit som det blivit när jag tog dem. Så njut! ;)




De här bilderna är ju tagna ganska nyligen, trodde jag hade fler äldre på datorn men tydligen inte xD Får ta och skicka över dem från min gamla dator sen helt enkelt :)
Okej, de här bilderna är lite udda. Men älskar vissa ljus och hur de har blivit oskärpta osv. ^^ Förvarnade er innan! xD 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar