måndag 23 maj 2011

Oh no...

Den här veckan verkar bli en hel del tuffare än vad jag trott. Redovisa engelskan på onsdag (måste ta och läsa ut boken först och främst...), hålla tal i svenskan på fredag (vad ska jag hålla tal om? mm..., kanske borde bestämma ämne? ), lämna in laborationsrapport imorn plus genomföra ännu en labb och skriva rapport på den. Fick också reda på att det är samhällskunskapsprov på torsdag (yeah, NOT!). Och säkert så här jag glömt något xD

Fick i alla fall sluta tidigare från samhällslektionen (skulle ha varit död vid det här laget om jag var tvungen att gå till halv fem) för att läsa själva, jo visst det gör vi. *host*
Passar på att pusta ut några minuter inför nästa grej på dagens schema ; Vårplasket! Mina simmare ska idag visa upp vad de har lärt sig och även få medaljer/pokaler för de poäng som de lyckas samla ihop under höstens tävlingar. KUL!
Än lite mindre kul grej är dock att alla tränare blir ned knuffade i vattnet...Men ey, vatten har ju ingen dött av! :D
Tänkte ta och passa på att simma lite själv efter allt också. Tror jag ska lägga mig i poolen utomhus. Känns som om den kommer vara väldigt tom vid åtta ikväll. ^^

Lite bilder på dagens outfit ;) :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar