lördag 28 maj 2011

Living in the water

Förhoppningsvis borde jag vara hemma vid det här laget eller i alla fall sitta i bilen på vägen hem, kommer dö om vi precis ska påbörja sista dyket. I sådana fall har det varit en väldigt LÅNG dag!

Så, tänkte berätta lite för er om mig och min relationen till mitt andra hem; VATTEN! ^^
Lärde mig faktiskt att dyka innan jag kunde simma, båda gjorde jag innan jag var två år gammal (alltså innan jag lärde mig gå!).
Har sedan dess tagit en massa märken, gjort lite simhopp samt tränat och tävlat i simning som sport. Tränade som mest 8 gånger i veckan tror jag. Men la ner då lite grejer hände, jag fick inte träna, min tränare försvann osv. Och sen började jag ju gymnasiet och ville väl få ett någorlunda socialt liv också. xD

Men nu simmar jag själv lite då och då, jobbar i en simgrupp och tar dykcertifikat. Så har inga planer på att kliva ur än på ett bra tag framöver! ^^

Kort och gott så hoppade jag i vattnet i tidig ålder och har aldrig riktigt klivit ur. xD
Kommer inte på så mycket mer att säga eller berätta, vet inte riktigt vad ni vill veta eller läsa om. Så med andra ord så är önskemål och idéer välkommet. Bara att säga till! :)

Ska ta och försöka hitta bilderna från Thailand där jag dök för första gången men de ligger på en cd så måste lägga över dem först på en annan dator och sen skicka över, så får bli en annan gång.

Slänger upp lite random bilder på mig och vatten medan ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar