onsdag 25 maj 2011

Nervous

Det här är ju jättebra, är nervös nu inför fredag?!
Har precis skrivit klart mitt tal och jag gillar det faktiskt riktigt mycket. Så länge jag pratar i lugnt tempo och betonar de rätta orden och tar tid på mig för pauser så kommer det vara perfekt! Vilket är lättare sagt än gjort...
Valde att ta med en speciell dikt också som kanske inte alla fattar eller tycker hör till ämnet. Men det skiter jag i, den dikten passa enligt mig och är väldigt speciell xD
Hoppas bara att jag kommer lyckas hålla det som jag vill så att ni kommer tycka det är lika bra som jag gör. Känns så konstigt att vara nervös redan nu då jag i vanliga fall aldrig brukar vara nervös?
Kan ju bero på kombinationen med för många koppar kaffe och känslan att det kommer bli grymt också. xD

Ska ta och koppla bort svenskan ett tag nu i vilket fall och förbereda mig inför samhällen imorn. Borde fixa lite käk också innan jag ska hämta upp kära Pylv (Ylva) och cykla vår gamla härliga väg till vår gamla skola, Kunskapsskolan. Vi cyklade den vägen tillsammans varenda dag på morgonen i ungefär två år, så blir lite nostalgiskt. ^^
Har kompisar som går i nian nu och de ska ha en show idag där bland annat min kära Selma ska dansa loss, vilket bara måste ses! :D

Men som sagt, samhällskunskap först på schemat!
Dyker förmodligen upp ett till inlägg ikväll men om inte så får ni ha en trevlig kväll allihopa! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar