måndag 30 maj 2011

Being kind of messy

Hej på er därute!
Ledsen för dagens urusla uppdatering men har varit väldigt, väldigt, VÄLDIGT trött idag trots att jag la mig tidigt igår. Tror det är sen alla dyk som jag gjorde i helgen. har träningsverk i armarna och ont i axlarna för att jag släpat på alla flaskorna fram och tillbaka = jobbigt. Gick i alla fall jättebra och jag är nu en enstjärnig dykare, JIPPI! :D

I dag var det för övrigt Katte-skrapankampen men istället för att samlas med de andra klockan åtta och tåga mot skrapan så cyklade jag till skolan och hade min sista kemilaboration.... Var faktiskt ganska kul och gick snabbare än vad jag tänkt mig, ägnade all min energi igår åt att förbereda labben innan jag totaldäckade.
Så nu ska jag bara ta och skriva klart labbrapporten och sen är alla labbarna i kemi A klara! Då är det bara provet nästa onsdag då...

Cyklade direkt sen till kampen och kom ganska precis lagom till att se Katte vinna fotbollsmatchen! :D Sen vann ju Skrapan hela kampen med ungefär en meter men men, var en rolig dag ändå. Förutom att det inte var vi katte-elever som stod och dansade på läktaren i slutet...

Men nu ska jag ta och dö lite halvt i soffan. Orkar varken med att städa mitt rum (som är ett bombnedslag kan ju nämnas) eller laborationen ikväll. Som rubriken beskriver så är jag just nu en ändå stor röra känns det som. Ska ta lite choklad från min paradisask jag fick idag av en simmare på vår avslutningen med gruppen, mer kallat organiserat (oorganiserat?) kaos. Vart väl ungefär 20 brända korvar men för övrigt gick det bra! :D
Efter korv och en massa glass så var simmarna bara aningen fulla av energi och de hade inte tid att tänka på att det här var ju sista gången som vi sågs innan i höst. Aja, ser ju dem i höst som sagt! ^^

Oj, blev ett väldigt långt inlägg. Ursäkta för det och bra jobbat ni som orkade läsa hela! Som sagt, är ganska rörig för tillfället.

Bjuder några random bilder, har inte orkat ladda in de nya än.
Lovar en bättre uppdatering imorn! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar