fredag 27 maj 2011

Chill

Hej på er!
Kom hem från skolan för ett tag sen och tar det lite lugnt nu innan jobbet.^^
Talet gick bra idag på svenskan och det är väldigt skönt att ha det gjort. Vi slutade tidigare på kemin också så hade en lång lunch mellan den och engelskan. Hade egentligen tänkt åka hem efter kemin då det var bokredovisningar på engelskan, vilket jag redan gjort, men vi skulle tydligen ha vanlig lektion sa några...
Så gick och åt skolan delikata lunch (...) och förberedde lite kemi. Sen när jag går till engelskan så möter jag folk från klassen som säger att lektionen blivit inställd (!). Så det var ju bara att dra hem, lite senare än planerat. >.<
Aja, kan väl inte alltid ha turen på sin sida antar jag...

Hade på mig den nya kjolen och skjortan idag. Kändes som ett väldigt bra val med tanke på vädret, varmt och bekvämt! Så här får ni bilderna på dagens outfit ;)







1 kommentar:

  1. Ögonen funkar bäst om de är öppna :) fin blog annars

    SvaraRadera