söndag 22 maj 2011

The first day...

Så....
Min första dag som bloggare är snart förbi. Tycker jag skött mig rätt så bra ändå, eller vad säger ni där ute? ;)

Lyckades faktiskt klämma in lite pluggande i mitt solande under eftermiddan, betoning på LITE. Dessvärre väntas lite mer senare ikväll...>.< Måste läsa några sidor inför kemilabben som jag ska göra själv med en lärare som jag aldrig haft samtidigt som hans klass ska göra en annan laborationen. Är faktiskt lite nervös och känner att chansen för att jag ska något fel är väldigt stor...

Men ska försöka glömma tankarna på morgondagen med lite kvällsfika - mango och ananas, MUMS! ^^, och förhoppningsvis hitta något vettigt att kolla på. Vad händer med de bra söndagsfilmerna klockan 9 egentligen?!

Aja, här kommer några random pics från dagen...

 LITE pluggande i form av engelska boken som borde ha varit utläst tills imorn? Har bara si sådär 200 sidor kvar i alla fall xD


Ha en trevlig kväll nu allihopa! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar