onsdag 25 maj 2011

The Show

Showen var superbra och ägde ut den om vi hade i nian med hästlängder ( vilket jag och Ylva båda insåg efter det först numret xD)! De som går i nian nu på KS hade verkligen lagt ner mycket energi på det hela och det var bra sånger rakt igenom, och sångerna hördes dessutom! Ibland hör man ju inte vad dem sjunger på den där scenen för att sångare står tusen mil bort från micken, dock inte denna gång! ^^

Det hela blev väldigt nostalgiskt under cykelturen dit och när vi väl kom fram till skolan. Känns helt sjukt att jag för ungefär ett år sen satt i den aulan och gick ut nian, och snart går jag ut ettan på gymnasiet! Vart tar tiden vägen? Känns ungefär som en vecka sen jag började på KS för första gången i sjuan och som om det var igår jag började gymnasiet. Studenten är inte långt borta...

När jag kom hem igen hade jag så mycket energi och känslor och en massa annat som bara snurrade i huvudet och kroppen att jag var tvungen att ta mig ut på en springtur. Tog ett kort varv men var lika skönt för det och det kändes bra att ta i ordentligt! ^^
Blev av med tillräckligt mycket energi för att kunna studera när jag kom hem så samhällskunskapen är nu klar! Så inga mer läxor nu den här veckan, förutom att öva lite på svenska talet imorn...
Känns väldigt skönt och innebär att jag faktiskt kan koppla av när jag är i Stockholm imorn. Ska dit på infomöte om mitt kommande år i London! :D

Men nu ska jag ta och softa i soffan ett tag till framför något bra program. ^^

Här kommer några bilder på KS som är tagna förra året ;)
Trevlig kväll på er! :)
Skolans fina matsal/cafeteria (är inte hela matsalen, finns fler platser att sitta! ^^)

Ingången och en del av byggnaden.


 Och jag, som alltid satt så seriöst och jobbade! *host* Ibland xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar