fredag 27 maj 2011

Countdown...

Sitter framför TV:n nu hemma och försöker hitta något vettigt att kolla på. Allt bra verkar ju dock börja klockan nio...men det är ju bra då jag kan förbereda till imorgon! ^^ (försöker vara lite positiv)
Ska ju ut och dyka imorn och på söndag och ta mitt certifikat. Äntligen! :D Här planerat in en massa dyk nu i sommar på bland annat Öland och västkusten. Förhoppningsvis kommer sikten vara bättre där än i gyttjebaden till insjöarna och det kanske finns något roligt att kolla på. ;)
Blir i vilket fall en väldigt lugn helg då det blir två ganska tidiga mornar och dagar fyllda med ansträngande övningar...Själva dykningen är ju inte så jobbig utan det är alla grejer som man måste släpa med sig. Är hur mycket som helst och supertungt! Usch, suckar bara av tanken....

Kommer vara ganska trött imorn när jag väl kommer hem, vet inte hur sent det blir heller, så ska förbereda två inlägg åt er, bra va? ;)

Slänger upp en bild från när jag dök för första gången utomhus i Länna för två veckor sedan och en till på mitt lilla mys ikväll. :D
Ha en trevlig helg och kväll nu där ute! ^^
Som ni ser så är flaskan ganska stor, och den ska man släpa på. Plus dräkten, fenor, väst, octupus  mm. = MYCKET GREJER!

Chilichips (är typ bara jag som gillar dem i familjen, de är ju supergoda!), godis och vindruvor. Kan det bli mycket bättre? ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar