onsdag 25 maj 2011

Maybe?

Sitter i skolan och ska ta och börja sätta ihop mitt svenska tal. Ska hålla det i ungefär 4-5 minuter och det ska handla om antingen kärlek, skräck eller en dikt. Har tänkt att kombinera alla tre genom att berätta om att kärlek även innehåller rädsla mm. Vill inte skriva för mycket här men tror att det kommer bli bra xD Ska ta med en dikt också som beskriver hur jag tänker och funderar på att använda en av mina egna...
Men frågan är om de andra kommer att förstå den.Jag vet ju vad den handlar om men är ju för att jag själv skrivit den så jag vet ju varför de känslorna fanns osv. Känns lite pinsamt också att använda min egna dikt...så får se hur jag gör! ^^

Dessvärre ska ju en i klassen analysera en av mina dikter, inte frivilligt! Var LITE utpressning med i det hela. >.< Men samtidigt så har jag gett tillåtelse att göra det så det får väl ske. Kommer ändå inte att vara i klassrummet just då så jag slipper sjunka ner röd som en tomat i golvet. xD

ÄNDRADE PLANER! 
Personen i fråga ska ha på fredag, då jag har, kommer DÖ! :S

Aja, den dagen den sorgen som man säger...
Slänger upp några bilder nu på dagens outfit och fortsätter med engelskan. Ha det gött allihopa! ;)

1 kommentar: