söndag 22 maj 2011

Sunny Sunday

Hej på er därute!
Solen skiner och detta har utnyttjas till max!
Var först tvungen att gå ner till det välkända Fyrishov och jobba med mina underbara simmare en sväng innan jag kunde bege mig ut i värmen. Cyklade med mor min och köpte en sallad som sedan åts på en nybyggd brygga vid ån - MYSIGT!


Satt där ett bra tag men är nu hemma igen och borde fixa lite plugg...men ne....det är för fint väder. ^^
Hoppas ni njuter lika mycket som jag och att ni inte sitter inne! =D
Med detta går jag ut igen och lämnar engelskan och svenskan åt sitt öde, tar hand om det senare med andra ord. Är en mästare på att skjuta upp saker, vilket ni lär bli medvetna om... xD



Kycklingsallad, MUMS! ^^
Ha en fortsatt bra dag nu allihop och gå ut och njut! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar