måndag 29 augusti 2011

A warm and sunny day, NOT!

Hej på er!

Hade sett framför mig hur denna dag skulle bli varm fylld med solsken och mysigt sällskap i Richmond Park men icke som nicke. Mysigt sällskap hade jag och i parken var vi också men vädret gjorde inte som jag ville utan tunga gråa moln syntes så långt ögat kunde nå. Men vi kämpade tappert och satt i parken i några timmar innan tanken på en riktigt VARM; HET kopp te fick oss att gå.

Var vid det laget ganska så frusen då jag hade bara ben, tunt linne och kavaj på mig. (Packade ju inte heller med ngn tröja då det tar onödig plats i väskan, ibland är man bra dum!) Efter en kopp härligt grönt vanilj te och ännu mera sällskapshäng hemma hos Emma så bar det av mot Barnes igen.

Här har jag sedan tagit det lugnt och faktiskt laddat över ALLA sommarens bilder från systemkameran till datorn, på tiden! Idag blev det inte särskilt många bilder då vädret kvävde all inspiration men har ju en massa från dalarna och Göteborg bland annat. ;)

Lägger in några bilder på naturen nu, min stora inspirationskälla, som jag tycker är lite häftiga på sitt lilla vis. Även om det kanske bara är jag som tycker så... I vilket fall; Titta och njut! ^^


En bild på hur en del av projektet på Öland blev. Gjorde ju om den pyttelilla stugan som tidigare varit förråd till  en stuga med en våningssäng. Så nu kan ännu fler hänga med till Öland! ^^ 


Hade sjukt många bilder nu såg jag. Över 1000 stycken varav 900 är fina! Så blev lite beslutsångest men de andra kommer väl upp i sinom tid. Är alltid bra att ha i reserv om man inte har någon ny bild. ;)

Men nu får ni ta och ha en fin kväll allihopa! Själv hoppas jag på bra väder imorn då vi ska åka båt på Themsen med skolan. Blir inte jättekul om det börjar regna då. xD

1 kommentar: