fredag 17 februari 2012

Freeeeeeeee...for one week! xD

Så har sportlovet börjat och snart bär det av till Heathrow. Väskorna står redo och väntar och allt som saknas är signalen från Hannah som säger att hon är på väg mot tunnelbanan. Känner mig otroligt fri just och och alldeles sprallig då jag ska ut och resa igen. Har fortfarande inte riktigt fattat att jag faktiskt studerar i London vilket gör att det känns konstigt att åka till Sverige. Egentligen är det ingen större skillnad eftersom jag går i svensk skola här med och därför är vardagen ungefär likadan. Förutom faktumet att jag befinner mig i en helt underbart stor stad med så mycket mer att göra, så mycket mer att se och möjligheten att lyssna på och ta in annan kultur. ^^

Men nu bär det av så adios med er och hoppas att ni har ett bra lov! :D

1 kommentar: