torsdag 2 februari 2012

Josefine af MåsteAlltidFikaMedMigPåStarbucksVarjeTorsdag

Så...Blev dubbad idag av Hannah till Josefine af MåsteAlltidFikaMedMigPåStarbucksVarjeTorsdag under fysiklaborationen med en trälinjal. Inte varje dag som man får ett sådant ärofullt namn inte! xD

Som ni kanske gissat så blev det fika idag på Starbucks som det blir varje torsdag, älskar denna tradition som vi har skapat! ^^ När två smarta huvuden slås ihop så kan ju inte resultatet bli annat än fantastiskt, nu struntar vi  i hur plånboken mår utav detta för den har helt enkelt ingen talan. Det är fika på Starbucks som gäller, oberoende din ekonomiska situation så ska du alltid kunna ha råd med åtminstone kopp te! Fast vem nöjer sig med te med tanke på allt annat gott som det finns att välja mellan.... ;)

För första gången tog jag en Kaffe Mocha på Starbucks och jag blev inte besviken. Även om jag måste erkänna att Pret a Mangers mocha är bättre ( it's to die for!) så var denna inte långt efter. Plus att på Starbucks så får man grädde på den, mycket grädde dessutom = mums! ^^

Här får ni en bild på kalaset. ;)


En annan sak att dö för är dessa snyggingar som jag provade inne på The Office i Soho förra helgen. Hej mamma och pappa jag vill ha dessa! Hehe... xD 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar