onsdag 8 februari 2012

Just one more left!

Andra provet för veckan avklarat och nu är det bara ett kvar, finally! Detta är dock det svåraste provet och självklart så är ju läraren sjuk idag så att man inte kan fråga honom om det som man undrar över...great. Känner mig stolt som satt kvar i skolan efter provet som slutade klockan 5, självkart så har man det efter fem andra lektioner som sista lektionen, planering någon?
Tiden bara rusade iväg och jag var inte hemma förrän cirkus tio i nio. Blev inte något vidare populär hos securityn heller då de tydligen låser rummet med våra skåp vid sju. Så när jag kom där vid åtta och hittade rummet låst var det bara att knalla tillbaka och be dem att öppna. När jag bad dem öppna så var första frågan om jag hade något viktigt i skåpet. Nej jag har bara min jacka och min hemma nyckel som om ni inte vill att jag ska gå hem och frysa ihjäl och hoppas att någon är hemma så får ni gärna öppna, de är inte supertrevliga på det stället direkt...Men ska inte klaga, de öppnade ju i alla fall och jag slapp frysa superdupermycket på vägen hem, frös bara supermycket alltså. xD

Eftersom vi satt i biblioteket och pluggade bredvid skolans egna Starbucks så kunde jag ju inte låta bli att unna mig en liten morot för att göra uppgifterna i boken. Starbucks cappucino är riktigt god, godare en Costas enligt mig! ^^




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar