lördag 10 september 2011

Another great night in London^^

Hej på er!
Började dagen lite lagom kul med att vakna upp med en gummiboll i halsen. Gör skitont varje gång jag sväljer. Så fick välja bort springturen i parken och bara ta det lugnt istället. Var faktiskt ganska så skönt det också. ^^

Efter att ha knarkat halstabletter så bar det av in till London med tjejerna för en mysig lunch/middag på en sushi restaurang! :D Vi ville gå till en med rullband (när sushin åker på tallrikar på ett rullband så tar man den tallrik man vill ha osv) men hittade självfallet ingen sådan just då vi letade. Hittade en annan mysig restaurang och sushin var lika god för det kan jag lova! ^^ (sen när vi gick därifrån så såg vi den som vi letat efter. Lite otur med andra ord men nu vet vi vart den ligger nästa gång! xD )

Efter det så följde en tidig bio på en av de stora biograferna vid Leicester Sqaure där vi såg den nya "Jane Eyre". Var en riktigt bra film som jag rekommenderar starkt, om man liksom jag är smått förälskad i klassiska brittiska böcker som filmatiseras. ^^ Fast jag tycker faktiskt att miniserien som BBC gjorde av "Jane Eyre" från 2006 var bättre. Gillar den enormt mycket och lyckan blev total när jag lyckades komma över den för 5 pund! xD 

Så nu ska jag fortsätta kurera mig (tack och lov för alla halstabletter jag tog med från Sverige) och mysa framför dagens inköp. (För en gångs skull ser jag ansiktskonturerna, ibland är det faktiskt värt att KÖPA filmer!^^) 

Imorn bär det av till London igen för att hämta en väska med lite smått och gott från Sverige som jag beställt. Bland annat lingonsylt (xD) och lite kläder som passar bra i vädret här borta. 

Ha en mysig och trevlig lördagskväll! ^^

Måste säga att de spelade väldigt bra och miljöerna var helt underbara! Måste se till att komma ut på den brittiska landsbygden någon gång. ^^ 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar